divendres, 1 d’abril del 2011

Nadal: "Aquesta vegada puc dir que el servei em va salvar"



El tenista espanyol Rafa Nadal es va mostrar molt satisfet després de classificar-se per les semifinals del torneig de Miami, en una trobada en què el servei li va permetre salvar les dificultats en què li va posar Tomas Berdych a l'inici del tercer set i on, a més, va patir molèsties en una  una espatlla.

"El meu servei va salvar el partit. És cert. És una cosa que mai em passa, però aquesta vegada puc dir que el servei m'ha salvat el partit", va assegurar el número u en roda de premsa, molt satisfet per la millora en un aspecte que li va costar el títol fa dues setmanes a Indian Wells.

El manacorí està convençut que va començar el xoc "molt " ja que va poder desplegar el seu "millor nivell" en el primer set. "Estava molt content de com estava jugant. No sé què va passar al final del primer set. Vaig fer un moviment dolent i es va danyar algun nervi i vaig començar a sentir alguna cosa al braç. A més, Tomas va començar a jugar millor", va comentar.

Per Nadal els seus propis errors li van fer jugar "amb menys ritme" i permetre que Berdych donés la volta al marcador. "Quan ell va tenir l'oportunitat de ficar-se dins, ho va fer i va començar a atacar i jugar bé. Crec que vaig perdre una mica la meva intensitat", ha apuntat.

El balear va destacar l'efectivitat amb el servei del centreeuropeu, que va signar 11''aces''. "No vaig tenir opcions abans amb la resta perquè ell estava traient d'una manera fantàstic. Però vaig anar positiu i al final del tercer set, convertir l'oportunitat que vaig tenir. Això va ser molt important", ha indicat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada